2006年7月26日 星期三

韓國五天遊

總括今次的旅程,真是好好好一般,在濟洲曬到我變炭,在首爾每天都下雨 (我都係難服待架啦,,有太陽又鬧,落雨又鬧哈哈..),好彩我原本對此旅程的期望不太,所以也沒有失望的感覺。可能是因為目的地的原因,又或跟旅行團的原因,所以對這次旅程不太雀躍。

 濟洲島,我只諗起大長今,莫非今次我都要領略下被放逐的滋味。原本諗住濟洲會勁悶,但我發現今次好彩有去濟洲否則只留在首爾會悶上加悶。因為在首爾除了第一日去繽紛夢樂園之外,其餘就是行街Shopping。其實濟洲都幾靚架,它四面環海,而這裡的石頭全是黑黑的(導遊話這裡全是火山石)也頗有突色囉。在濟洲我喜歡了看浪,因為這裡的浪都很大,在濟洲每一個位置下看浪都有種很澎湃的感覺,海水不停的朝向沿岸的石頭拍打著,濺起一朵朵的白色浪花,聽著浪聲看著浪花,感覺特別舒暢。此外,我們的那個團在濟洲亦包了一個一共4 part的水療的療程,,感覺也幾relax


老實講我都一把年紀,所以對遊樂場、機動遊戲等興趣一般,而購物這一項我有所保留,因為在香港你想買咩都勁方便,除非是遇到的東西相對比香港平很多的或一些很有特色的物品也許有點興趣。對於去旅行,我反而喜歡看風景,吃東西,周圍看看每個地方的生活文化吧。


總括我的韓國所見所聞所想:

1)       韓國人的民族意識很高,十分愛國。他們十分支持本地的生產及旅遊業,在濟洲我只看到韓國品牌的汽車,電器 及電話,首爾好小小起碼還看到幾輛歐洲車。而我在濟洲見到的旅客有95%是韓國自家人,反之西人1個也看不到,中國人起碼還看到1,2團。

2)       韓國的人口衰老問題,一定沒有香港般嚴重。因為以我5日所見,韓國人都很年輕就結婚生仔,還有他們好像有很重的家庭觀念,我估傳宗接代是他們的使命。

3)       韓國女仔,老實講靚就唔靚,但皮膚真的不錯,而且她們好像沒有肥人,連生完孩子的女人也是瘦瘦的。超羨慕…….

4)       此外,韓國女仔打扮著衫超有連卡弗” feel,她們出街都打扮得好靚咁架,不似我牛記笠記就出街,而且她們個妝都化得好細緻,我諗我去時化的妝都未有佢地平時出街的一半功力。

5)       濟洲男人專搵女人笨,導遊先生話以前濟洲的女人要養家及擔水,男人只會等屋企真係無晒野食的時候才出海捕魚,因為濟洲的海好大浪,很多時D男人都會被大海吞噬一去不返。而濟洲的男人去擔水代表要同個老婆離婚的意思。我想: 那麼D男人咪可以同女人講,我去搵食會死架,你想離婚就叫我去擔水啦真係可以大大聲咁話唔做野!!!!!仲唔係搵女人笨

6)       導遊先生又話係韓國做爸爸付出好大,佢話每個爸爸都會送3份禮物比女兒,1)帶個女去割雙眼皮,2)唔知幾歲帶個女去隆乳,3)介紹公司新入職看似有為的男仔給自己女兒。哈哈….老豆你咪學D韓國爸爸呀,雖我身材唔好,但都唔需要去大修,我只要你不時煲D愛心老火湯我飲就好足夠架囉。

7)      今個行程最頂癮的是我在 the face shop買東西時等了很久都俾唔到錢,因為個間舖頭的代言人是權相佑,此外那裡請的Cashier70%似權相佑,不過係流牙血版+醜樣版。我前面排隊是3個日本女士,她們用超傾慕的眼神與那位cashier哥哥雞同鴨講的溝通,攪左好耐原來是為了攞權相佑的poster…真攞命,最恐佈的是….到我俾錢的時候那個cashier哥哥竟然問我係咪都要poster….!!!我同那3位日本女士年紀都不是咁接近啫流牙血哥哥你唔係當我同佢地係同一班人嘛…..著實我勁趕時間,麻煩你快D….

4 則留言:

  1. 我響多倫多時都係用化妝打扮去分日本人定韓國人。
     
    韓國人仲有三樣特點:1) 我未見過有韓國有靚仔 (我住yonge & finch已經出名多韓人);2) 佢地好肯堅持學習,就算自己一班韓人都堅持用英文溝通;3) 韓國女仔就算唔靚,頭部以下既地方總會令人滿。

    回覆刪除
  2. 係??....我見到1,2個韓國男人OK喎
    但我絶對讚成"韓國女人,頭部以下的地方總會另人滿意"

    回覆刪除
  3. 阿姨,
     
    我要睇相相呀!!
     
    Se7en

    回覆刪除
  4. 阿七
    影得好少相咋喎
    遲D先POST啦..等我

    回覆刪除