2006年7月12日 星期三

遊紐西蘭日誌 - Day 11

4 Apr 2006 (Dunedin – Te-Anau)

 晨早起來就去搵全世界最斜的街,依地圖去搵,發現附近的街道全都好斜喎,究竟那條是最斜??終於搵到個條Bladwin Street喇,本想駕車上去,感受一下它的斜度,不過最後都不敢,可能受過海灘那次教訓,不敢輕舉妄動哈哈 

跟著竟見到一輛大貨車好似想行那條路,我們當然就走到路邊,目不轉晴咁睇下那輛車表演啦….哈哈….由下面望上去,見那輛好像好危險,但當然無溜後啦,它還可以在那條街停下落貸,我只有講句 好野,我們走到街的盡頭,回程時,從高處望下,竟小小腳軟軟,初時慢慢的行落去,但最後就是急速的跑落去,真係幾過癮。幸好一早到達,當我們離開時候便來了一大班遊客了。

Cadbury World 令我想起朱古力掌門人,當然見唔到小矮人,亦見唔到Mr. Wanaka,但我見到一個好肥個樣好卡通的導遊及沿途嗅到淡淡的朱古力氣味,未開始參觀前,見到一筒供人試吃的可可豆,這豆豆有很濃郁的朱古力味但一咬下去就有小小甘苦味及小小酸味,還是加工過的朱古力好吃得多,成個參觀過程,主要都係睇下D包裝工予,派下朱古力試食等,做朱古力的過程當然是看不到啦,但有機會短暫的朱古力瀑布,一大筒朱古力由20呎倒下來,又幾得意,我仲不停咁拍手掌添我諗我真係要控制下自己的低能舉動。臨走時當然掃左D香港無得買的吉百利朱古力啦,但味道好像麻麻地....

因為時間的關係我們只買票參觀Lanarch Castle 的花園,哈哈….古堡入面有幾豪華我就真係唔知道,我只知這個古堡座落於山的高處,而我們駕車前往古堡途中,不時被濃霧罩住,攪到好似去個D有彊屍、有古怪管家的神秘古堡咁,我覺得去的過程比到達古堡時精彩。


Accommodation: Top 10 Holiday Parks Motel (Te-Anau) (NZ$90/room)

Lunch: Bacchus Winebar & Restaurant in Dunedin

Dinner: 煮飯仔

Activity + Sightseeing: Bladwin Street, Cadbury World (NZ$13.5), Lanarch Castle - Garden(NZ$10), St. Pauls Cathedral, 古老火車站, Royal Albatross Colony,

沒有留言:

張貼留言