2006年12月13日 星期三

北海道旅遊日誌5 & 後記


Day 5 – 10 Dec 2006

今天為了去做買貨,放棄了早上到二条市場吃魚生的機會,留在市中心的百貨公司買東西。魚子、海膽,其實我很想再與你們相聚的,但真的沒時間了。


朋友約了早上11:30要乘JR到機場,原來我只得1小時買貨,時間真的很有限,我10:00就企在西武門口等開門。我昨天在此等售貨員歡送,今天又相同地點待售貨員夾道歡迎,排場不錯不錯,呵呵!!!


買完東西,執拾行李,打道回港,到達機場,先check in後我們乘搭機場巴士到附近的factory outlet,他們原來還不放過最後衝刺的購物機會,在這地坊又是一逛就個多小時,我當然是兩手空空的來,兩手空空的走啦,但朋友們也有些收獲。


終於回到香港了,財散完又是時候努力工作搵錢再散過,人生得意須盡歡,今日不知明日事,玩得一時得一時,鬼知我還有多少時間玩,話不定明天我突然死鬼左了,係朋友的好好的在此與我分享我的歡樂喇!!!!







後記:

1) 到日本可常常看到靚的人與物,每個日本妹都扮得靚靚上街,驟眼望好像通街都是俊男美女,突然想起阿邊個 (呢成日話鐘意睇靚嘢果個囉),我相信若他停留在日本街頭,他那雙細小的眼晴會突然發光,雙腳會不由自主的跟住的日本妹走。

2) 日本妹除了扮靚了得之外,她們的耐寒能力也奇高,為何在零度的情況下,還能著條起迷你裙而又可不穿絲襪呢??? 阿邊個係咪流晒口水呢???


3)日本的魚生真的好美味,我仍然掛念海膽,魚子,帶子,蟹.......我好掛住你地呀!!!!!


4) 始終喜愛自由行,尤其這裡交通方便,四通八達。雖然行程仍是有點急趕,但感覺好充實,玩得亦好開心,希望往後全部旅行都是自由行啦,上次去韓國跟團有點無癮呢!!!!!

5) 今次旅程只得5天,真的不夠玩,我還未可細意欣賞、觀察這裡的風情,還沒有時間到處explore有趣的事物及美麗的景色,希望下次再來北海道時有充裕的時間,亦望下次來的時候是夏天,因為我好想欣賞花田花海。

6) 無論如何,有機會我一定要買妳返來的,雖然妳外表平凡簡單,但這是妳最吸引我的地方─"我喜愛的音樂盒."。

4 則留言:

  1. [string not found (whatsnew.missing.displayname)]2006年12月14日 凌晨1:25

    只喺想知有冇痴漢搞妳,同手送喺咩....呵呵呵

    回覆刪除
  2. 有得去旅行真係開心~
    仲有咁多好野食,真係好呀~
    我都好想放假呀~~~

    回覆刪除
  3. 嘩....好開心呀去完旅行........好羨慕......:p
     
    好想食佢d食物.....流晒口水lu.........wakakakakaka.....

    回覆刪除
  4. Miffy :
    d食物真係好好味架..食到腰都粗埋添呀!!
     
    可可:
    你都放下假去玩啦,旅行可減壓又開心,不錯的!!!
     
    久冧:
    痴漢???你都無跟我去玩...那有痴漢???你咪最痴線果個囉!!!
    你要的 "吹氣會震日妹公仔",我搵唔到喎..
    手信買了朱古力,你忙完好蒲頭啦..唔係比我食晒!!!!

    回覆刪除