2012年6月27日 星期三

無醫德


此文在極度憤怒情況寫的!!!!
那有這麼無醫德的化驗所,預約可以一拖再拖,醫生一時話返學、一時話去旅行、一時話部機要檢查。 我頂吖!!!! 每個預約日期都係化驗所安排的,而每每在預約日期的前幾天打來話要延期,你玩晒啦!!!!! 莫非返學、旅行、檢查...全都突發嘅..你地好q叻呀!!!

我早兩期係返咗星加玻4天,這間所謂化驗所只係打過兩通電話仲要係211xxxx字頭,似足推銷電話,我又真的無接聽呢兩個欵似推銷的roaming call, 咁你地d護士姐姐上一次延我期,駛唔駛話帶諷刺的係電話旁話”哼你終於搵到佢喇” 咁寸咀呀!!!!!!

你老闆吖!!!
一次又一次延期, 我由5月28日預約….到現在話要7月14日先有期!! 個幾月,人都可以死得啦!! 雖然我未死!
我打去診所話cancel 個ultrasound 預約, 個姑娘又話refund要搵好多手續,又話我身體真係有d唔妥, 建議我點都要去照照安全d….喂…我夠知啦!!!!! 條命係我自己,我實會去照,只係我對呢d連鎖關係醫療中心好失望啫,橫掂比你地泵時間,我自己求出路唔好!! 我寧願蝕埋d refund時間,再自己俾咗另一些錢去搵第二間啦…仲俾你班友 hea 我咩….痴q線….

我投訴你地一拖再拖, 寸咀姑娘們就同我講佢只係打份工啫…你地唔去檢討下做乜俾我投訴
咁我只係求醫病啫, 你地又hea我,
咁我無接兩個call啫..你地又語調賤賤格格咁同我對話,  喂!!!! 我係病人也是客人啩..俾d 禮貌吖….頂!!! 

喂..你地要搵我免我上來之後無得做檢查, 應該每天都打電話, 直到搵到我為止啦!!! 我係星加玻只見兩個疑似推銷miss call, 喂我有三個工作天在外地架 ,返咗嚟香港之後的一天都"無"接到貴寶號電話呀!!!負責任的化驗所喎!

2 則留言:

  1. You should contact your family doctor or any doctor U trust directly. Do not believe those sales who call you and sell "medical checkup".

    回覆刪除
  2. 我對閣下的遭遇,只可說:深感遺憾!

    回覆刪除