2011年9月26日 星期一

Sandy Lam Concert MMXI


送給喜歡憶蓮的朋友,謝謝安排了個筍位給我,哈哈!!
太耐無影相,搞咗好耐都搞唔掂部半殘廢機,影得不好見諒見諒!!!!
今年快歌很不錯,至少還有你真的聽很太多了,想說,喜歡2007那年所唱的歌啊!










憶蓮 Live 07

1 則留言:

  1. 你影得好好喎! 白色裙加上甜美笑容那張,我好歡喜呢!反而我影那些都無你咁正呀!

    下次你唔好只睇一場, 那晚你坐太前啦! 很多畫面你錯過了, 如"柿子"及"詞不達意"那段...(第一晚我邊睇邊差點流眼淚)
    其實真係可以更好的, 如憶蓮可以唱"不醉夜", 我真係會暈囉!!
    可能會有part 2的, 到時預埋你~

    回覆刪除