2010年6月22日 星期二

世界盃碎語

一天2 – 3場,一星期看足7日。
頭一輪分組賽佔90%為悶波,入球低 (除了德國vs澳洲 & 葡萄牙vs北韓)。
聚在各朋友家,像去拜年,人氣十足。
驚覺自閉症還未康復,獨自在家看波原來最舒服。
薯片,汽水,各式酒水,每晚都似happy hour。
口說蟬過別枝買荷蘭,但一見到藍色波衫仍發癲,前晚是最佳驗証。
愛之深,.責之切,乃定律,我邊看邊鬧意大利。
腦裡面只有波、波、波….
看得多,頭腦混亂,看過乜都唔記得…
今年沒有做我的球賽紀錄,亦沒有做賽前溫習和走勢圖
我愛iphone免費的世界盃app. 使我做了個大懶人
我更愛我家的52吋高清TV,看過高清回不了標清, Sorry
今晚開始沒有7:30場,不用趕回家, good~

3 則留言:

  1. 52寸,好想睇下呀,咁鬼正。

    回覆刪除
  2. 有這麼大的高清,真令人羨慕。

    Fr: 米米

    回覆刪除
  3. 就是我家的電視令我不想出外看波~~HEHE~~

    回覆刪除